maanantai 30. tammikuuta 2012

Pyydän anteeksi, mitä nöyrimmin..

Vuoden 2012 -kierros lähti muuten aivan loistavasti käyntiin, kun Teitä osallistujia tuli mukava määrä ja paritkin onnistuin ensimmäisellä kerralla jakamaan oikein, eikä tarvinnut ruveta jakamaan uudelleen ennen kuin teille parien tiedot lähetin.

Viime  viikko 1. yhteydenottojen suhteen pareihin sujui myös hyvin, mutta eilen sitten tuli itselle, että en sähköposteihin saa vastausta, enkä tänäänkään, joten jouduin jo yhdelle antamaan uuden parin.. Koska en ollut saanut vastausta sähköposteihin ja en minä voinut kovinkaan kauaa odotella.

Mutta onneksi toisessa päässä oltiin kuulolla ja laitettiin ärhäkkää postia takaisinpäin. 

Tosiaan, yrittäkää vastata parin päivän sisällä minulle takaisinpäin, koska minä alan olla huolissani siitä, että meneekö minun postit perille vai ei :(.

Pyydän nöyrästi anteeksi ja kumarran. Toivottavasti tämä tällainen alkusekaannus ei vienyt intoa kierroksesta ja nyt jo ajatella: "En varmasti enää jatkossa osallistu." En halua kenellekään, että jää pahaa makua suuhun.

Mutta nyt sitten loppui minun vuodatus, joten jäämme odottamaan ensimmäisiä helmikuun paketteja saapuvaksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit!